Polska firma zdobywa azjatyckie rynki e-commerce

Udostępniająca darmowe kody rabatowe firma Picodi otwiera serwisy w Indonezji, Tajlandii, Malezji, Wietnamie i na Filipinach.

 

Picodi – dawniej International Coupons – kontynuuje ekspansję na azjatyckich rynkach. Sukces należących do polskiej grupy serwisów w Indiach, Rosji i Singapurze oraz dynamiczny rozwój e-commerce w regionie wpłynął na decyzję o wejściu z ofertą do kolejnych krajów. Serwisy uruchomione zostaną w Indonezji (picodi.com/id), Tajlandii (picodi.com/th), Malezji (picodi.com/my), Wietnamie (picodi.com/vn) i na Filipinach (picodi.com/ph).

 

Analitycy z eMarketer, nowojorskiej firmy specjalizującej się w badaniach rynku  wskazują na dynamiczny rozwój e-commerce właśnie w regionie Azji i Pacyfiku. Wartość wszystkich zakupów w internecie w 2015 roku wyniosła prawie 1,7 biliona dolarów.  Użytkownicy z regionu Azji i Pacyfiku dokonali zakupów za 877 mld dolarów – to ponad 50 proc. wartości światowego rynku zakupów internetowych.

 

- Za tak imponujące wyniki regionu odpowiadać może rosnąca w siłę klasa średnia, w takich państwach jak Chiny, Indie czy Indonezja oraz boom użytkowników smartfonów, których liczba w 2015 roku przekroczyła miliard.  Chcemy wpisać się w aktualną sytuację i wypełnić lukę pomiędzy klientami a sklepami.  Wraz z rozwojem e-commerce coraz bardziej powszechne staje się zjawisko smart shoppingu oraz używanie kodów rabatowych. Można powiedzieć, że stają się one naturalnym elementem decyzji zakupowej – mówi Szymon Dobosz, prezes Picodi.com.

 

Firma, po wejściu na kolejne azjatyckie rynki obecna będzie w 25 krajach. W Polsce grupa zarządza serwisem kodyrabatowe.pl.